AFLA POVESTEA CEASURILOR HUBLOT!
13.01.2020 in CeasuriHublot detine o evolutie fulminanta, cum putine marci de ceasuri pot pretinde cu adevarat, ce are in spate o poveste interesanta si neconventionala. Te invitam sa o descoperi in randurile de mai jos.
Manufacturare “Art Of Fusion”
Hublot se ghideaza in manufacturarea tuturor ceasurilor sale dupa un concept outside the box - “facem lucrurile diferit”. Sloganul “The Art of Fusion”, considerat de fapt o ideologie a marcii, devine astfel primordial in identitatea si evolutia brandului elvetian!
Desi nu detine o istorie indelungata, infiintat in anul 1980, Hublot a reusit sa dezvolte rapid si cu succes o diversitate de tehnici in manufacturare, care au avut la baza principiile stiintei in “watchmaking”, cu o expertiza proprie. Metodele unice acumulate si dezvoltate sub acelasi “acoperis” din Elvetia, diferentiaza fara nicio dificultate marca in industria mondiala a manufacturarii ceasurilor.
Mecanisme inovatoare
Cand facem referire la marca elvetiana Hublot, ne gandim aproape involuntar la fenomenul inovarii. Mecanismele marcii sunt manufacturate in-house, incepand de la micro-componente pana la asa numitele “complicatii” orologere ale calibrelor (cronograf, tourbillon, GMT, calendar perpetuu etc.). Toate conceptele de mecanisme ale marcii sunt realizate exclusiv inside si se bazeaza pe studii indelungate pentru atingerea performantei dorite. De exemplu, mecanismul UNICO, cu nu mai putin de 330 de elemente, a necesitat peste de 2 ani de cercetare si dezvoltare inainte de a fi manufacturat in serie.
Cea mai mare rezerva de mers a unui mecanism “Power Reserve 50 days” - record mondial in Lumea Orologeriei, apartine pana in prezent marcii Hublot.
Stiinta studiului materialelor
Viziunea Hublot de a schimba lumea orologeriei aduce deja rezultate notabile. Lucrurile nu se petrec deloc intamplator, avand in vedere faptul ca marca detine un laborator propriu denumit “Mettalurgy & Materials”. Arta fuziunii nu poate functiona fara un studiu amanuntit al tuturor materialelor care vor constitui ceasul final. Crearea sinergiilor dintre ceramica, carbon, titan etc. si aur, argint, otel, platina si/sau pietre pretioase a fost si este preocuparea Hublot.
“Red Ceramic” este un proces unic (“formula magica”) de manufacturare patentat 100% de Hublot, fascinant datorita intensitatii culorii rosii (“The Power of Red) care se integreaza armonios cu ceramica.
Design revolutionar
De la schita realizata in creion la crearea prototipului sunt cel putin 4 etape importante: studiul istoriei/fenomenului, sursele de inspiratie, conturarea ideilor si designul final care va caracteriza modelul sau colectia. In cadrul Hublot creativitatea este permanenta, persista oriunde si oricand, din cele mai interesante si inedite perspective.
Evolutia infatisarii carcaselor ceasurilor Hublot reprezinta insasi evolutia marcii. Perfectiunea in executie, cu fuziunea materialelor inovatoare si a metalelor pretioase, fac ca aceste componente sa fie unice si aproape imposibil de egalat. Vizibilitatea monturilor de tip “H-screws” in carcasa/bezel reprezinta un element definitoriu in designul ceasurilor Hublot. De asemenea, designul de ceas supradimensionat cu aspect industrial este un curent specific marcii.
Colectiile Hublot sunt Exclusiv la Cellini
Este o experienta unica in Romania sa avem disponibile colectiile de ceasuri Hublot, o marca in voga si datorita parteneriatelor si ambasadorilor de renume, precum Scuderia Ferrari, UEFA Champions League, echipele de fotbal Juventus Torino si Chelsea Londra, Usain Bolt, Pelé, Maradona, Floyd Mayweather s.a.m.d. In Romania “Friends of the Brand” sunt Simona Halep si Ilie Nastase.
Te asteptam sa descoperi ceasurile Hublot in Celllini Grand Boutique din Baneasa Shopping City Bucuresti sau poti solicita detalii online pe cellini.ro! #ExclusivLaCellini