Hublot si Berluti au celebrat The Art of Fusion

In data de 5 decembrie la Paris, Ricardo Guadalupe - CEO-ul Hublot, alaturi de Antoine Pin - vicepresedinte executiv al Berluti, au deschis un nou capitol in cadrul parteneriatului care leaga cele doua case ale grupului LVMH, marcand momentul prin lansarea a doua ceasuri de exceptie.


Intr-un cadru spectaculos si in compania celor mai rafinate bauturi si mancaruri, si-au facut aparitia si cele doua ceasuri mult asteptate. 

Noile modele Hublot Classic Fusion Tourbillon Berluti Scritto King Gold si Hublot Classic Fusion Tourbillon Berluti Scritto All Black au fost in cele din urma prezentate publicului, in levitatie perfecta, prin intermediul mai multor holograme gigant si a unui ecran transparent. Cele doua serii limitate de 20 de piese au o carcasa cu diametrul de 45 mm, iar cadranul din piele ale ambelor ceasuri este marcat cu faimosul motiv Scritto, semnatura distincta a casei Berluti. Un decupaj in dreptul orei 6 dezvaluie animatia magica a unui Tourbillon care a fost in intregime proiectat si construit de catre echipa de ingineri si ceasornicari ai Hublot.

Disponibile cu doua curele din piele, construite manual, cele doua ceasuri sunt oferite in cutii din piele care contin un set complet de lustruit si care au fost lucrate manual pe comanda de renumita casa Berluti.

 

"Arta fuziunii este un angajament fundamental al brandului Hublot. Este coloana vertebrala a marcii. Este o stare de spirit care ghideaza toate actiunile noastre si parteneriatele pe care le facem. Cu toti partenerii nostri si in special cu Casa Berluti, impartasim aceeasi dinamica, unitara, data de un set de valori comune, care merg in profunzimea ambelor branduri: excelenta, distinctie si inovatie ".

Ricardo Guadalupe, CEO al Hublot