Hublot sustine arta urbana printr-un concept unic de prezentare

La sfarsitul lunii noiembrie 2017, in cadrul unui eveniment de prezentare la New York, brandul elvetian de ceasuri Hublot a celebrat cu succes campania “Hublot Loves Art”, impreuna cu Hush si Tristan Eaton - artisti celebri de arta urbana.

Scopul a reprezentat lansarea “Fame vs. Fortune”, o actiune extrem de interesanta datorita perseverentei de a pune in valoare creatii artistice cu o serie limitata de ceasuri produse sub maiestria desavarsita a Hublot. Pe scurt, “Fame”, reprezentat de artistul urban Hush, simbolizeaza sensibilitatea si suprematia coastei de vest - Hollywood – valoroasa industrie de film americana, iar “Fortune” simbolizeaza mentalitatea coastei de est - New York – locul industriei financiar-economice a Americii, reprezentat de un alt artist urban, Tristan Eaton.

Brandul Hublot, reprezentat in cadrul evenimentului de Jean-François Sberro – managing director Hublot America, a lansat o editie limitata de ceasuri invaluite de spiritul artistic al creatorilor.

Campania "Hublot Loves Art", desfasurata de brandul elvetian  impreuna cu cei doi talentati artisti urbani,  a condus la realizarea a doua editii unice de ceasuri, extrem de apreciate de iubitorii de arta si orologerie, caracterizate prin unicitate, expresivitate vizuala si rafinament dus la extrem.

Editia limitata Hublot Ceramic Black & White consta in elemente finisate in tonalitati duale black & white, cu marginea cadranului realizata din ceramica alba pura. Pe spatele carcasei sunt ilustrate fresce/compozitii prin care artistul urban Hush a dorit sa evidentieze aspecte reprezentative din orasul Los Angeles – Orasul Ingerilor: Melrose, West Hollywood sau Santa Monica. Nu in ultimul rand, artistul valorifica statutul feminist intr-o ilustratie de tip portret black & white.

A doua editie limitata prezentata, denumita Hublot Classic Fusion Bronze, consta intr-un cadran atractiv din bronz poleit cu aur – in spiritul luxului si bogatiei din East Coast Fortune/New York City’s Financial District. De asemenea, pe spatele carcasei sunt ilustrate compozitii prin care artistul urban Tristan Eaton a dorit sa evidentieze motive specifice atmosferei de pe coasta estica americana, precum simbolul taurului, puterea banilor, atmosfera unica de pe Wall Street.

Hush, aflat la prima colaborare cu Hublot, si Tristan Eaton, deja la cea de-a doua colaborare, si-au exprimat in mod creativ individualitatile si personalitatile artistice, astfel ca parteneriatul a reprezentat un deosebit prilej de ilustrare a artei urbane americane, integrata cu finete in ceasurile editie limitata marca Hublot.