Comanda si livrarea

Comanda si livrarea

EFECTUAREA COMENZII ONLINE

Pentru toate comenzile plasate pe site trebuie sa aveti minimum 18 ani si sa ne furnizati o adresa de domiciliu din Romania in vederea facturarii si livrarii.

Produsele din magazinul nostru online au descrieri detaliate, constand in informatii privind proprietatile produselor, specificatii tehnice, preturi, materialele din care sunt realizate, culori disponibile etc.

Procesul de comanda online consta in urmatorii pasi:

Folosind meniul din partea de sus a site-ului si filtrele din partea stanga, alegeti produsul dorit apoi faceti click pe butonul "Adaugati in cos" in cosul de cumparaturi virtuale. Dupa ce este adaugat in cosul de cumparaturi, produsul este disponibil pentru achizitie in functie de disponibilitatea in stoc. Adaugarea produsului in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu reprezinta inregistrarea comenzii sau rezervarea produslui.

Toate articolele care au fost plasate in cosul de cumparaturi pot fi vizualizate facand click pe "cosul de cumparaturi", care este vizibil in partea superioara a site-ului. Aici puteti sterge din produsele introduse sau puteti modifica cantitatea de produse pe care doriti sa le achizitionati. Puteti continua vizualizarea continutului site-ului prin click pe butonul “Continuati cumparaturile” sau puteti vizualuza cosul de cumparaturi prin click pe butonul “Finalizeaza comanda”.

Daca doriti sa achizitionati articolele aflate in cosul de cumparaturi, faceti clic pe butonul "Checkout".

Inregistrarea unui cont va permite sa aveti acces la optiuni suplimentare, de exemplu prezentarea comenzii, adresele de livrare stocate, istoricul comenzilor efectuate pe site.

Achizitionarea este posibila fara inregistrarea prealabila a unui cont, insa este obligatorie furnizarea datelor complete si corecte solicitate in formularul de comanda, incat livrarea acesteia sa se realizeze in conditii optime.

Va rugam sa completati numele dumneavoastra, datele de contact (telefon si email), adresa de livrare si sa selectati metoda de livrare dorita.

Urmatoarele metode de livrare sunt disponibile: livrare prin curier sau ridicarea produsului din magazin de catre dumneavoastra. Livrarea este gratuita.

Dupa completarea datelor de mai sus, dati click pe butonul “Next”.

Urmatorul ecran contine detalii cu privire la modalitatile de plata, fiind disponibile urmatoarele: Ramburs (plata la livrarea de catre curier), Plata online prin card bancar, Plata online in rate fara dobanda prin ING Bank, sau Virament bancar (ordin de plata).

Daca adresa de livrare a produsului este alta decat adresa de facturare, va rugam sa debifati casuta “Adresa de livrare coincide cu adresa de facturare” pentru a putea introduce adresa de facturare.

Dupa completarea informatiilor de pe aceasta pagina, apasati pe “Finalizeaza comanda” pentru finalizarea acesteia, urmand sa fiti redirectionat catre pagina procesatorului de plati online in vederea efectuarii platii.

In orice moment, in timpul procesului de comanda, puteti renunta la aceasta. Pentru a face acest lucru, este suficient sa nu continuati procesul de comanda explicat prin pasii de mai sus.

Inainte de plasarea comenzii, este necesarea citirea si acceptarea de catre dumneavoastra a Termenilor si Conditiilor.

Momentul incheierii procesului de comanda il constituie momentul in care veti primi emailul de confirmare a plasarii acesteia, trimis de catre Cellini. Emailul contine numarul comenzii inregistrate, detalii cu privire la produsul comandat, datele de livrare furnizate de dumneavoastra si valoarea totala a comenzii, inclusiv TVA.

Finalizarea sau livrarea comenzii nu vor putea fi realizate in situatiile de mai jos:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului dumneavoastra sau a tranzactiei, in cazul platilor online
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati online
- datele pe care le-ati furnizat privind livrarea (adresa, date contact) pe site sunt incomplete sau incorecte

- mai mult de doua livrari catre dumneavoastra care au esuat consecutiv (ulterior comanda se poate onora doar prin ridicarea produsului din magazinele Cellini de catre cumparator)
- mai mult de doua retururi in ultimele 12 luni din partea dumneavoastra

- alte motive obiective.
Puteti modifica o comanda plasata pe site-ul nostru, cu conditia ca aceasta sa nu fi fost inca expediata catre dumneavoastra, prin una din modalitatile de mai jos:

- renuntati la comanda

- inlocuiti produsul comandat initial cu altul aflat in stoc

- adaugati un produs suplimentar

- modificati adresa de livrare

Va rugam sa adresati orice modificare a comenzii dumneavoastra prin email la adresa vanzari@cellini.ro, in care va rugam sa precizati numarul comenzii efectuate, precum si solicitarea dumneavoastra.

In cazul in care renuntati la o comanda achitata in avans prin plata online sau virament bancar, contravaloarea acesteia va fi rambursata catre dumneavoastra in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care primim instiintarea, in functie de fluxul bancar.

In cazul in care, prin modificarea comenzii, creste valoarea acesteia, puteti efectua plata diferentei in sistem rambus, la livrarea produsului comandat.  In caz contrar, daca valoarea comenzii scade fata de cea initiala, vom rambursa diferenta prin virament bancar, in contul indicat de dumneavoastra, in termen de 14 zile calendaristice.

Finalizarea comenzii reprezinta confirmarea dumneavoastra ca toate datele pe care le-ati furnizat sunt corecte si complete, astfel incat livrarea produsului comandat sa poata fi realizata in conditii optime.

Totodata, finalizarea comenzii reprezinta acordul dumneavoastra de a fi contactat de catre Cellini prin orice mijloc, in orice situatie in care este necesara contactarea.

Indiferent de modalitatea de plata pentru care optati (plata online prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veti primi factura fiscala impreuna cu coletul, la livrarea comenzii.

Contractul la distanta se realizeaza pe o perioada determinata si se considera incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile mentionate pe site.

PLATA PRODUSELOR COMANDATE

Preturile de pe site-ul nostru sunt exprimate in RON si includ TVA. Toate preturile afisate pe site in momentul comenzii dumneavoastra nu se vor modifica, fiind ferme.

Livrarea produselor comandate de pe www.cellini.ro este gratuita.

Dupa introducerea articolelor dorite in cosul de cumparaturi, in vederea plasarii comenzii, vi se va solicita alegerea metodei de plata dorite.

Urmatoarele metode de plata sunt disponibile:

  1. Ramburs

Plata se realizeaza la livrarea produsului prin firma de curierat rapid.

  1. 2.     Plata online prin card bancar

Pentru comenzile plasate pe www.cellini.ro, platile online vor fi procesate prin intermediul platformei Plationline, in conditii de securitate maxima garantata prin certificarea MasterCard SecureCode si Verified by Visa in vederea eliminarii oricarei posibilitati de frauda online.  

Cardurile acceptate sunt: Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro. Tranzactiile prin card bancar vor aparea pe extrasul dumneavoastra de cont cu textul "cellini.ro".

Dupa selectarea acestei metode de plata, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati online, in care va fi necesara completarea acestor date:

- Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
- Data expirarii cardului
- Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscriptionate pe banda cu semnatura).

Dupa completarea acestora, apasati butonul “Autorizeaza”  in vederea autorizarii procesului de plata.

Plata online prin card bancar se realizeaza fara perceperea niciunui comision.

In caz de dificultate cu ocazia efectuarii platii, va rugam sa apelati la institutia bancara emitenta a cardului dumneavoastra bancar sau, in cazul in care considerati ca ati putea obtine o informatie de la Cellini, ne puteti apela la numarul de telefon  0727.788.011, in intervalul orar mentionat la sectiunea Contact (link).

  1. 3.     Plata online in rate fara dobanda ING Bank

Va punem la dispozitie plata cu cardul in rate ING Credit Card pentru toate produsele comercializate pe site-ul nostru sau in magazinele Cellini. Procesul de plata prin ING Credit Card se desfasoara ca si in cazul platii online standard. Dupa confirmarea platii, in urma informarii primite de la banca emitenta, aveti posibilitatea sa alegeti numarul de rate in care achitati produsul achizitionat, astfel:

-          3 rate in lunile ianuarie, mai, iunie, iulie, august, septembrie, octombrie si noiembrie

-          6 rate in lunile februarie, martie, aprilie si decembrie

Note:

Tranzactiile online se vor efectua in lei, indiferent de cardul dvs, in conditiile agreate cu banca emitenta a cardului dvs.

Niciuna din informatiile legate de cardul dumneavoastra nu vor fi accesibile pentru Cellini, nefiind transmise sau stocate pe serverele noastre, ci fiind introduse in mod direct in sistemele Visa sau MasterCard.

  1. 4.     Plata prin virament bancar

Dupa primirea comenzii dumneavoastra, va vom transmite la adresa de email comunicata in formularul de comanda factura proforma care va contine datele de identificare ale vanzatorului, datele bancare, numarul comenzii si suma totala de plata, inclusiv TVA.

Va rugam sa achitati contravaloarea facturii proforme cu mentionarea numarului si data comenzii si sa transmiteti confirmarea de plata catre adresa de email vanzari@cellini.ro, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea facturii. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula comanda plasata de catre dumneavoastra si de a scoate produsul comandat de sub rezervare.

Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii dumneavoastra.

Indiferent de modalitatea de plata pentru care optati (plata online prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veti primi factura fiscala impreuna cu coletul, la livrarea comenzii.

In cazul platilor online sau prin virament bancar, nu suntem responsabili pentru niciun alt cost suplimentar aplicat de catre banca dumneavoastra, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului dumneavoastra, in cazul in care moneda de emitere este alta decat RON.

LIVRAREA PRODUSELOR COMANDATE

Pentru orice produs comandat pe www.cellini.ro va oferim livrare gratuita oriunde pe teritoriul Romaniei. In scopul livrarii produselor comandate online, partenerul nostru agreat este compania FAN Courier.

Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceasta este livrata de la depozitul nostru la destinatie in interval de 1 - 4 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii, pentru produsele aflate pe stocul Cellini, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.

In ziua livrarii coletului, veti primi SMS din partea FAN Courier prin care vi se va comunica intervalul de livrare a expeditiei. In cazul in care reprezentantul FAN Courier nu va gaseste la adresa in intervalul comunicat, veti fi notificat de catre FAN Courier cu privire la existenta unei trimiteri postale si vi se va indica punctul de lucru al FAN Courier de unde poate fi ridicata. Coletul se va pastra in depozitul local al FAN Courier timp de 7 zile calendaristice de la prima avizare. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre Cellini iar comanda dumneavoastra se va considera anulata.

Pentru produsele care nu sunt pe stocul Cellini la momentul comenzii, dar sunt in stocul producatorilor, termenul de livrare este de 45 de zile de la lansarea comenzii. Pentru astfel de produse, comanda se considera ferma doar prin achitarea avansului, avans ce reprezinta 50% din valoarea produsului, indiferent de tipul acestuia. Dupa intrarea in stocul Cellini a produsului comandat catre producator conform paragrafului de mai sus, cumparatorul va fi informat imediat si rugat sa reconfirme comanda si sa achite diferenta de pret, prin una din modalitatile descrise la capitolul “Plata produselor comandate”.  

Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat, urmand ca in acest caz sa fiti notificat de catre unul din operatorii nostri.

De asemenea, ne rezervam  dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform  uzantelor legii romanesti.

In momentul livrarii, va rugam sa verificati starea aparenta a coletului. In caz de anomalie cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de lichid etc.) sau la continut (produs lipsa sau deteriorat), va rugam sa urmati in mod obligatoriu procedura descrisa in sectiunea Returul Produselor Comandate (link).

De asemenea, in eventualitatea unor situatii precum cele descrise mai sus, va stam la dispozitie la numarul de telefon 0727.788.011 pentru a va informa in privinta procedurilor de returnare a produsului deteriorat.

Nerespectarea procedurilor de retur necesare exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva Cellini sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produsului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de catre Cellini fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este contravaloarea respectivului produs comandat, cu conditia ca aceasta sa fi fost incasata.  

Please wait...