Ceasuri Hublot

Ceasuri Hublot

Istoric Hublot

Un brand tânăr în accepțiunea oricui, Hublot este într-adevăr un copil în comparație cu vechile mărci ale Elveției, care au secole de istorie. Cu toate acestea, în scurtul timp de la înființare – 1980 - Hublot a devenit un brand de renume mondial. Puține mărci pot pretinde o evoluției fulminantă și un success atât de răsunător precum cele ale  Hublot iar toate acestea se datoreaza viziunii a doi oameni: Carlo Croco și Jean Claude Biver. Carlo Croco este omul care a pus bazele brandului din dorința de a oferi publicului un produs diferit, neconvențional iar Jean-Claude Biver este cel care a crezut cu tarie în potențialul Hublot și a dezvoltat brandul transformând un concept într-o adevărată legendă.

În 2004, Jean-Claude Biver primea funcția de CEO. Sub bagheta sa, compania creat sinergie intre elemente precum plăcile de ceramică, carbonul, tantalul, tungstenul, titanul sau cauciucul și materiale tradiționale precum aurul, argintul, oțelul, platina, pietrele prețioase și chiar diamantele. Astfel, J.C. Biver a pus în mișcare crearea unei noi colecții pilot care a fost prezentată la Basel în aprilie 2005: cronograful Hublot "Big Bang". A fost un succes fenomenal, iar comenzile mărcii s-au triplat într-un singur an. Se crea un nou curent în lumea orologeriei: ceasurile supradimensionate cu aspect industrial și care erau produsul unor combinații neconvenționale de materiale. Câteva luni mai târziu, în noiembrie 2005, cronograful Big Bang a fost premiat la nivel internațional, primind premiul "Design 2005" în cadrul galei "Marele Premiu de Producție de Ceasuri din Geneva", "Premiul Sport Watch" la ceremonia "Watch of the Year" și Premiul Orientului Mijlociu pentru "Cel mai bun ceas supradimensionat" la alegerea editorului "Watch of the Year" din Bahrain.

Colaborarile cu varfurile sportului nu au înârziat să apară. Diego Maradona, Usain Bolt, Ilie Năstase, Pele și faimoasa marca automotiv Ferrari au creat ceasuri împreună cu Hublot lansând concepte unice și irepetabile. Astăzi Hublot este un simbol al performanței, al statutului și o emblemă a sintagmei “outside of the box”.

Nu se pot găsi produse care să coincidă cu selecția.

Please wait...